NejNejNej

Tror jag håller på att åka dit på sjukan...Jag vill inte!! Har inte tid heller,så skippa mig tack! Ont i huvudet och resten av kroppen. Ska proppa i mig alvedon och vitlök,kanske blir det inte mer då? Vill inte vara sjuk när det är sportlov snart och allt... Solen skiner gul som en zingo idag,mycket trevligt väder! Elnissarna kommer (kanske) idag.Det ska bli lyse hos fåren. Tackar,tackar..Plattan ska jordas åxå. Ja vi får se om de dyker upp. Mamsen kommer å skjutsar Julia idag,eftersom lilleman är sjuk. Jag måste ner på apoteket en rallyvända och hämta hostmedicin och racerhandla lite. I morrn är det jobb,hoppas jag. Såvida jag inte vaknar med feber i morrn bitti.Men det ska jag slippa hade jag tänkt..
I går var jag på lönesamtal,och det ser ut som jag även fortsättningsvis kommer att få lön ;) Trevligt! Hoppas man får lite upp åxå då bara.. Ja,det blir vad det blir. Nån krona kanske??
Nää,nu ska jag fördjupa mig i korsordet en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0