Jag fattar inte..

Har varit uppe tidigt hela helgen,vaknat av mig själv.Men idag,bara för att klockan ringde,så vill man bara sova mer. Jag fattar inte. Som tur är,är man ledig! Men barnen ska till skola och man har ju det man gör ändå.
I går fick jag främmande av Evelina och Nova. Nova sov mest i vagnen,men när hon var vaken kräktes hon ner mig. Bebisar ;) Pulade på m diverse,bar in pellets och fejade lite. Längtar tills snön försvinner så man får städa på gården!! Det blev ju vinter innan stallet var klart,så under snön är det bråte.Brädor och jox som ska städas bort.
Undra om jag vann på lotto i helgen då?? Vore ju hyggligt om de drog mina siffror denna gång. Tänk vad man skulle kunna göra grejer med obegränsat med slant?!?!! Men som alltid är det väl nån annan som får vinsten..Knappast jag.
Näää,om man skulle trycka i både sig själv och sonen frukost.Vore ju bra kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0