Grunna och fundera...

Det är så mycket jag vill!! Nu i sommar ska Hraffe på hingstbete,och i höst ridas in. Sen skulle jag så himla gärna vilja visa honom nästa sommar. Han är ju,i mina ögon,en fantastiskt liten häst. Skulle vara kul att se om han blev godkänd faktiskt.Skulle han inte bli det så skulle man ju ha en vältränad häst. Jag vill ju lämna honom hos nån för träning inför visning isåfall. Men det är ju så dyrt...Så jag ska börjas skrapa triss och lägga pengar på hög då kanske ja... Som om inte slantarna redan har rulle så det räcker. Sen vill jag köpa en sadel åt min svarta fara såklart. Märke och modell,tjaaa.Kikat på Draupnir,Top Reiter och Stübben. De tilltalar mitt öga,men det är ju hästens rygg de ska passa. och Hraffe lär ju växa om sig.Barbacka kanske is the shit...
Nä,nu ska jag grunna vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0