Ett stycke torsdag..

Gubben å jag har varit ute på en liten skotertur. Kanonföre,men puckelpistleder. På ett ställe var vi tvungna att stanna å gubben backa för han krokade i en gren med skidan. Sedan glömde han alldeles av att han hade backen i ff och gasade på framåt-trodde han. Det såg så jäkla roligt ut så jag trodde jag skulle skratta mig av skotern.
Sedan drog han med mig på klurig tur bland tätbevuxen skog,snirkligt som attan att ta sig förbi bitvis. Kul var det iallafall!
Nu väntar jag på Evelina,vi ska ut och skumpa ardenner... Undra hur det kommer att gå jag...Har sett ut lämplig påstigningsplats iallafall.Sedan är det bara å hoppas man inte halkar av nånstans,för jag vete tusan om man kommer opp igen :D
Näää,bäst att sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0