En tisdag.

Hemma (äntligen) från jobbet.Bara i morgon kvar nu! Vaknade såklart aptidigt i morsen,igen..Vore man indian skulle man heta "densomvaknaråthelveteförtidigtjämt" Kort och koncist eller?
Oh well...Sonen har åkt på skolan och gubben sover. Det är jag och de 4benta! Har börjat gruva mig lite för lamningen...Redan.Dryg månad kvar men ändå. 22 stycken har aldrig fått lamm förut. Bara att hoppas det funkar ändå. Garanterat kommer det börjas lamma när gubben jobbar åxå,så bara jag är hemma. Vänta får ni se.Lagen om alltings jävlighet! Nää,nu ska jag svida om och bege mig ut på min ina lilla häst en sväng.Innan alla bönder drar igång sina traktorer.
Kvällen ska delvis spenderas i skjuthallen. Men suck...Jag har sett skjuthallar så jag klarar mig en livstid eller två,hade ingen lust att se fler.Men så kom Hugo på att det var en lämplig sport.Tackar,tackar. Alla skjuthallar ser likadana ut i stort sett. En bunker,gärna i källarplan. Oavsett om det är i Sverige eller utomlands.Oja,även vissa  såna har man sett...
Nää,NU ska jag göra mig klar!! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0