Bra jobbat KBK!

KBK spelade 2 matcher idag. Första mot Timrå som de slog med 4-3,andra mot Sundsvall City Syd och där blev det 4 lika. Bra gjort grabbar!! Skönt att få avsluta säsongen så!! Nu tränas det ju bara till 5/4 och sedan är det innebandylägret nästa sväng i juli.
Lite hektiskt när man kommer hem efter en hel dag borta.Mycket som ska göras,men jag har fixat det jag ska! Har även emottagit ett gäng guppies..Somliga blev tyvärr uppätna :( De redan inneboende firrarna trodde nog jag kom med värsta smörgåsbordet.Fick skynda mig att kasta i vanlig mat,men det hjälpte icke..Jaja,förhoppningsvis ska de största klara sig!


Här en liten bild på A-C å Baldur i snön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0