Svettigt värre..

Det är riktigt,riktigt varmt idag! Gubben och jag satte ihop hästarna i par idag för första gången. Gick jättebra det. Lite fundersam var hon när de tömkördes ner på åkern där harven var. Men sen fattade hon galoppen så att säga :D Bilden nedan har jag skickat in till Sundsvalls tidning,sommarbilden,så blir det något rösta av,hoppas jag att ni röstar på den om ni tycker om den. Jag gillar den iallafall.

Tjaa,annars har det målats brädor,smorts hästar,fejats och grejats. Rindi är jättemycket biten vid juvret så henne är jag extra noga med just nu. Snart dags för dusch och studentmiddag. Gubbens systerson tar studenten idag. Blir ingen långrandig visit,för jag har en del som ska hinnas innan morgondagen.Då jobbar vi båda två,så illa är det då Svenska spel återigen dragit fel siffror på lotto...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0