Ojoj,det går seeeeegt!

Internet är segt så man blir galen.Vete 17 varför,men mycket störigt är det i alla händelser!!!
I dag är det så midsommarafton. Gubben sover efter nattjobb,så honom lär jag inte få med mig till Skatan. Sonen sover också,så jag hoppas han följer med i allafall..
Sen blir det fix och trix när jag kommer hem. I natt var de fyrbenta inne. Gubben ska hämta medicin på apoteket idag.De hade öppet,kors i taket! Det är benen som spökar igen på de stora. Tack o lov är det inget nån annan häst kan få utan att gå i samma hage och det är ju praktiskt omöjligt iallafall!
Oh well. Det är väl jag,den evige hästskötaren/stoppklossen/stalldrängen som får nypa tag i det där. Brukar vara så.
Saknar min svarta fara idag. Det är tomt utan honom! Hoppas han lever loppan på betet. Ska åka och hälsa på,men har dragit mig för det lite för jagkommer tycka det är hemskt att inte kunna ta med honom hem. Ja,kan kan jag väl,men det blir ju taskigt mot Hraffe om Baldur går med tjej.. Det ska väl bli ett sto till veckan hoppas jag om de nu kommer vill säga. Det ska fölas först.
Nä,nu skiter jag i detta och gör nån nytta istället!!!
Ha en glad midsommar och hoppas ni slipper fulväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0