Lite trött

Vaknade halv 8 idag minsann. Skönt på ett sätt,men nog är det trevligt att få sova länge ;) Men det är lika bra man kliver opp.
Iår ringde en snubbe som ville kränga Omega 3. Gick an och orerade långdraget om dess bra egenskaper,utan att man fick en syl i vädret. När jag äntligen fick in ett "nääää" gick han på som en stenkross om att "det är ju din hälsa" etc. Han lät upprörd. När jag ändå tackade nej,blev han sur och lade på.  Less på försäljare!!
I morgon är det midsommarafton. Hugo och jag drar till Skatan medan Johan sover och umgås med kusinerna mina. Ja,och mamma förstås. Sedan ska min vän T och hennes jätte till karl komma. Jag hoppas att de går hem före 04 i år.Faktiskt... Vet inte om jag orkar en helnatt sådär.
Nä,nu ska jag fika och åka å betala på verkstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0