Sol :D

I dag lyser solen äntligen! Bra för återväxten på betena! lammj******a,några av dem iallafall står fortfarande på FEL sida.Jäkla djur.... Jag blir galen.Gubben skrämde in dem med cykeln å ringklockan...
Alla hästar sov inne i natt och får göra så ett par nätter till iallafall.Fála är ju skavd på ädla delar,pga brunstpinket tror min vän C,vilket ju kan stämma. Det tvättas med koksalt.Samarbetet går sådär kan jag säga. Hästen är ju skeptisk,men trägen vinner bara man är cool och snäll.
Igår var jag å köpte ny dvd samt lämnade dottern hos Kim. Barnen hade gått på bio i onepiecarna.Galningar...
Fick kaffe av snälla Lotta. Mycket mysig människa tycker jag.Glad och trevlig!
Nu ska jag knalla ut och plocka spillbrädor. Sen skulle jag ha åkt å köpt ribb,men spännbandet är ff inte återlämnat efter typ 7 veckor så jag vet inte om det blir ngt av... Lånar inte ut mer grejer iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0