Nu har jag sett det värsta

Jag har idag varit på veterinärklinik med en kompis å hennes häst. In kommer ett varmblodssto.Det magraste hemskaste jag någonsin sett,utom då på djurpolisen på animal planet. Man såg hela ryggraden,varje revben. Hovarna var jättefula.Dessutom säger människan att hästen är konstaterat dräktig.Så hemskt ful kan den inte blivit på kort tid,finns inte på kartan... Helt släckt i blicken. Tyckte så enormt synd om kraken. Usch och fy...
Jag hoppas nästan de anmälde..Helst hade jag velat ta hem stackarn under armen,men det går ju inte för sig..Jag hoppas den blir bra och att den får mat.Såg ut som den inte ätit på flera månader.Inte en muskel heller,på vare sig rygg eller bakdel.Höfterna stack rakt ut som på tecknad film. Vidrigt rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: svea-karin

nej fyy vad hemskt. :(

2011-07-09 @ 03:31:08
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0