Mera gråväder..såklart

Jag har ju semester,så självklart är vädret sådär grått.Men jag är ju ingen soldyrkare alls så mig passar det ganska bra :D Är ju hästvakt hos grannen. Dessa varmblod gillar inte regn så jag hade det jag gjorde igår när de skulle in.Den ena mer koko än den andra. De är ju snälla,absolut,men lite knäpp blir dem ju när det öser ner kan man säga... Igår kväll var det ardennergalopp i hagen.De ser så obeskrivligt roliga ut. Som mega ponnies med huvudet lågt. Går inte att beskriva...I hage 2 är det ff lugnt.Inga tecken på brunst :) Sånt gillar vi i detta läget!!
I dag ska jag inviga transporten och åka med min vän A-C och köra ett bröllop! Ska bli skoj,men jag hoppas verkligen det inte regnar då.Stackars brudpar isåfall!! Å Grejen (hästen heter så) får som första häst kliva på vagnen! Premiäråka,nästan så vi får ta fram skumpan tycker jag.
Nä,jag har mycket att stå i idag,så jag börjar väl på då... Hoppas ni har en trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0