Tisdag..

Hå och hej med farbror frej. I går var det röj på elitnivå. Tina och jag kånkade och bar undan skrot från bagarstugan (som ska bli sadelkammare) för nu var jag lite less på att höra att det inte är nån brådska ;) Hur som haver har vi röjt och gjort fint som attan där nu! I dag plockade jag ur det sista skrotet ur skåpen,så det ska köras iväg på kärran åxå.Sen så börjar det likna nåt!
Fixade också rep till gången,som jag bad få gjort innan fredag..Men till sist tog jag saken i egna händer således och nu finns det möjlighet att sätta fast en häst iallafall..
Nu har jag gjort fudge,eller försökt iallafall...Vete tusan om det blev så bra. Man skulle koka och vispa frenetiskt tills att det gick att göra kulprov..Jag struntade i nåt kulprov och ställde in fanskapet i kylen när jag blivit less att vispa.Det blir vad det blir.I värsta fall får man käka med sked. Nu drog jag istället igång ett bak tekakor..Ska dela med mig till Tina som tack för hjälpen igår!!
Nää,dags att grädda dessa kulinariska tekakor!! Ha en härlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Tittar in för att önska en härlig trettondagsafton! Hoppas allt är bra med dig! Kram Camilla

2011-01-05 @ 19:19:22
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0