Sunday,no less..

Jaa,helgen rasslar förbi med ett rasande tempo.. Gubben jobbar natthelg,så honom träffar man inte så mycket. Igår togs Pontus in på "städ".I dag kommer hovis å tar hans bakhovar som ser illa ut.Den där hästen har så dåliga hovar,jag fattar inte. Tydligen vanligt efter den hingsten. Min son hjälpte mig pula lite igår i sadelkammaren. Vi skruvade upp små pinnar under hyllorna i skåpet så de inte ramlar ner,organiserade lite. Hugo tycker att hans pappa inte är nån ordningsman haha. Stämmer ju ganska väl.Han lägger ifrån sig och glömmer vart. Vi har fejat på och sedan hjälpte han mig ta in hästarna i stormen också. Borstade Hraffe minsann ;) Hraffe älskar Hugo.Han tycker det är kul när han kommer :) (här hade jag tänkt mig en bild,men det krååånglar.)
Det blåste storm igår och inatt,så i ett anfall av medkänsla lät jag katterna vara inne. Stort misstag.Det var rally nere tidigt i morse.Precis vad man känner för en söndag morgon. Dessutom är jag ganska förföljd av Thorsten som ska vara i knä,även om man går omkring.Då ska han bäras runt tycker han. Blir lite less på´n ibland...
Nä om man skulle stoppa nåt i magen,mer än kaffe??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0