Onsdag var det ja..

Är lite trött idag med. Vaknade ett halvt ljusår före väckarklockan. Jag avskyr att göra det,känns ju inte som nån mening att somna om typ. Hemma väntade kaffet iallafall :) Till kaffet diskuterades det försvunna täcket...Igen. Man blir ju lite orolig att nån varit å snokat,så jag ska antingen skaffa mig ett sjuhelvetes lås eller en vakthund tror jag.. Vet av en pitbull faktiskt,men jag vill inte ha en sån.Inte ens om den sover i stallet...Jag vill ha en Bullterrier...Fulsnygg jycke liksom. Näää,man ska väl halsa i sig sista kaffet och göra nån nytta även idag...
I morrn går vi på´t igen,sista passet för denna gång. Sedan är det bara att börja greja inför lördag..Taklagsfest. HOPPAS alla kommer nudå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0