Kallt som attan.

Riktigt kalla vindar har blåst i den här stan idag. Har kommit överens med mig själv att konstant ha långkalsonger till framåt maj. Såg en pojke (kallar honom pojke för han var väl halva min ålder) som väntade på bussen i -15 grader. Kläder hade han,joodå,men t-tröja och öppen jacka,mössan gick inte ens över öronen. Själv har man byltat på sig så man liknar michelingubben,fast i avvikande färg! Fattar inte att hans mamma släppte ut honom utan att dra upp dragkedjan till näsan ;) En annan håller sig väl så mitt i kläderna det bara går och hoppas man härdar ut köldvågen.verväger att köpa marsvinsstövlar.Modell eskimå. Jag HATAR att frysa!
 Nu-mer jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0