Januariregn..

Värre än snö tycker jag! I går skotrade vi till mamsen på middag. Kalkon,mycket gott! Har varit fullt upp med innebandy och skottning och andra grejer. Städar vidare,måttar å mäter. Nu är vattenkopparna inne. Hraffe fattar inte vitsen dock. Blir till att visa ordentligt. Förr eller senare måste han ju dricka vatten.
Gubben krockade vit-saaben i lördags,inte så bra.Låg plastbitar lite här och var..Kofångaren är ett minne blott.
Nån fjäder i boogien på lynxen har pajat åxå. Känns inte som om det är vår vecka riktigt. Mest utgifter tycker jag.
Jaja,det är väl bara att slanta å se glad ut?
Nu ska jag sätta mig och skriva en liten lapp så jag inte glömmer handla nåt på ICA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0