Fredag..

Jaa,gubben kom hem sent igår.Inte förrän vid niotiden. Ena gubbens skotar skar. Det var ju typiskt..
Jag ville ta en liten tur idag jag,men det verkar vi icke ha tid med... Det ska skottas tydligen,dessutom måste han ta sig en redig titt på sin häst som ff inte är schysst. Nåt fel är det,han är inte sig lik!
Sonen var tjurig nu åxå och vill inte ha täckisar när han åker skridskor. Ibland blir jag bara så trött på att diskutera med grabbhalvan. Han är tjurig och envis,och ibland gnällig. Såna gånger vill jag helst ge bort honom haha. Men det går ju över som tur är. Nu ska jag trycka i mig frukost och gå ut i stallet...Det är tur man trivs i stallet,så mycket som man är där!
Köpte täcke till Hraffe igår. Han är skeptisk,för det prasslar.. Blir att nöta lite igen då. Det går nog över :) Skulle prova med gubben igår,men det gick då inget vidare. Lejer min vän ikväll så går det säkert bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0