Arga snickar´n..

Det har jag titulerat mig själv idag..Jag har sågat och snickrat minsann! Satt upp ett übersnyggt H i trä och däri skruvat upp sadel och tränshängare. Har dock 2 sadelhängare för lite,så det ska inköpas å det snaraste!
Ska bli ohyggligt spännande att se vilka kommentarer mitt bygge får av översnickaren i familjen.. Det brukar INTE låta "åh vad bra" utan mer-"Du skulle gjort såhär,vad har du haft för skruvar" etc. Hade inte jag å Tina städat ur där till å börja med så hade det varit fullt i bråte än,jag lovar. För det är ingen brådska.MEN så drog man på sig glesbygdskavajen,skidoo luvan å snickarbälte och vips är det nästan klart.I allafall för mina grejer ;)
Nu inväntar jag att dottern ska höra av sig så jag vet när hon kommer och kan fixa käk.. För mat vill de ha,att de åt igår spelar ingen roll...
Nä,nu ska jag se om jag har nån röstinspelningsmojäng på mobilen så ska jag spela in gubbens reaktion ikväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, arg idag ;)

2011-01-20 @ 20:40:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Mja,mer less på att inget händer.Men som sagt,jag kan själv!

2011-01-21 @ 06:53:38
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0