Var är Thorsten?

Thorsten brukar sitta på bron varenda morgon och vänta på att få komma in,men inte idag..Var är Thorsten?? Blir orolig direkt..
I dag rings veterinären till Pontus. Hans ben blev bättre först,men igår var han alldeles varm och han har inte legat i natt. Man känner ju hästarna så man ser ju att nåt inte stämmer. Säkert kliar det på benen trots att vi tvättar och smörjer...Så nu hoppas vi på penicillin...
I går var vi på Skärsättsberget och fikade kvällsfika :) Jättefint har de gjort där! Nytt vindskydd med eldstad. Uppskattat av barnen. Mindre uppskattat av mig är att min gubbe skottat en stor snöhög där man ska köra skoter.Jag gillar icke att köra över såna.Så i dag ska jag träna menar han på...Tror jag inte..Han kan gott skotta bort den...

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Ja visst blir man orolig, vår katt är också så att han har sina rutiner och när han inte följer dem blir man orolig direkt :( Har varit en del hökar här som har tagit katter, hoppas han snart kommer tillbaka till er! Ha en bra dag, kram Camilla

2011-02-02 @ 09:36:07
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0