Söndag..

Ser ut som om man får dra på sig storhandskarna och slå ihjäl en ål...Ålker är inte pigg alls..Ligger på rygg å flämtar.Usch vad trist..Men så är det!
I dag är det innebandy hela långa dagen. Lite paus nu till kl 16. Grabbarna förlorade första matchen tyvärr,men de ska ju lära sig förlora snyggt åxå.
Förfrågningar ramlar in om Baldur,det är ju skoj. Min fina lilla häst kanske får ett par föl innan det är klart. Skulle vara kul ju. Blir sugen på sto själv,men jag har inte plats just nu. Har ett gott öga till ett sto på Slätterne,Viska.Himla fin häst.Men platsen,platsen..Och det kostar att köpa åxå...Sedan ska man ju hinna med Klådde å Baldur såklart! Min lilla häst var så duktig med täcket idag som togs av ute i hagen för första gången.Det har ju slutat snöa,så då kan de vara utan ju. Stod stilla och var snäll.Man garderade med grimma och grimskaft.Har man inte gjort det har han garanterat sprungit iväg med täcket runt halsen. Lagen om alltings jävlighet...
Nää,nu ska jag gå å bära vatten och ta en dusch innan man åker på hallen igen.2 matcher kvar i dag för KBK :)
Hugo har varit duktig för att vara "ny" tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det jag läser, är Ålker sjuk ?

Är det kanske så illa att han är död nu eller ?

SKRIV! väntar ivrigt på svar !

Hare bra, hälsa alla.

2011-02-22 @ 12:25:00
URL: http://emelienordlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0