Snacka me snickarn...

Det är jag det! Som skruvade ihop sopj****n när borsten lossnade..Så snacka med mig om ni ska ha nåt lagat ;)
Å som snickrat sig blå i sadelkammaren...Nu har gubben fixat dit sina selar åxå. Innan midsommar.Jag är lite chockad.. Trodde det var hörsägen när han sa det...
Min son vill icke duscha. Han anser det vara nog att duscha måndagar och fredagar,efter träningarna. Jag håller inte med. Men hur ska man förhålla sig till detta? Hot eller morot? För inget verkar fungera... Jag gick och duschade själv så länge,bara för att jag frös och för mig själv tänkte att en varm dusch gör susen.. Det var varmt.Första två minuterna.Sedan fick man vänta...och vänta..och vänta..Men det blev inget varmare,så nu fryser jag mer än från början..Glesbygdskavaj å tjocksockar på! Tänk om jag håller på att bli sjuk? För det har jag inte tid med. Florence ska ta hand om de sjuka,och inte ligga och snora själv.Men kanhända tog kallduschen död på varje bacill? Man lever på hoppet. Nu ska jag ringa min vän T,som jag börjar undra är för en vän egentligen..som inte svarar nån enda gång på hela daaaan! Fast jag ringt massor..Eller ja,tre gånger iallafall..Och sms:at.. (Å nej,det är inte Therese) jaja,bäst man kastar sig på luren då...Minst 30 signaler tänker jag ringa denna gång.Riktigt störigt ska det va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0