Här kommer kylan...igen.

-20 friska grader på termometern..Vad myyysigt,hör ironin... Nä fy..Uppe med tuppen som nästan alltid. Strejkade på lördag morgon,så då fick gubben masa sig upp. Lördag skotrade vi till fina lilla Stina. Vilken äckligt söt hund,å go! Hon somnade i mitt knä. Fördrev tiden där en stund innan man var tvungen att ordna å fixa hemma. Söndag blev bara en tur på skärsättstugan och en runda och sen hem.Julia skjutsade gubben lite.Tur han hade handtag,annars hade han nog studsat av :) Mitt barn är gasglad uppenbarligen.
I dag måste vi ringa veterinären igen. Det här går bara inte. Benen på Pontus är marginellt bättre,men nåt mer måste till. Han har kliat sig ett sår på skapet också,så nu får det vara nog. Ska ringa och be dem komma.
Måste väl kolla med han som bestämmer först bara. (Det är gubben-säger han själv.Och OJ vad han får bestämma bara för det)Tja,annars ska jag njuta av ledigheten :) Har möte på onsdag bara. Nu ska jag ta mig lite kaffe och få upp värmen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0