Vilken helg...

Började redan på torsdag med julklappsinköp. Fredag samma sak,fast jag hade viss panik över att hinna röja innan lördagens överraskningspartaj. På fredagen stod gubben med händerna i byxfickorna,och skulle köpa en moccamaster. Jag blev äggsjuk nästan,orerade om mellandagsrean och drog i väg med honom till ipodarna. Vi hade ju gått ihop och köpt en sån i present,värsta sorten dessutom.
Lördag fm var det småplock innan gubben drog iväg för att kolla på en bil som Danne skulle köpa ev.Trodde han.Allt för att få honom ur huset så vi kunde sätta fart.När de svängde ut från gården ringdes det till svägerska å Emelie,sen plockade jag bort soffan.. Svägerskan kom med mat och grejer och hennes sambo hämtade bord,sen var vi igång. Medan vi grejade fick gubben titta på bil och sedan hittade vi på att de var tvungna att åka till gnarp. Det gick för fort för dem...Danne smsade som en galning och talade om att gubben var ilsk och ville hem ;) Han trodde vi skulle grilla med Danne å Emelie haha.
När han väl kom hem ramlade poletten ner,men han blev alldeles skakis sa han :)
Kvällen blev jättelyckad,full fart till 3! Sen var det kudden. Dagen efter vaknade jag vid 6,och tänkte i min enfald,att jag går och släpper ut djuren så kan jag somna om sen.HA...Gick ju inte.Ångesten över röran slog till,så 10 var det färdigstädat. Men det var skönt att bli av med stöket. Var kraftigt seg igår,men försökte hålla igång så jag inte skulle slockna på soffan på tidiga kvällen.
Jag hoppas och tror att gubben blev nöjd och glad över överraskningsfesten! Jag tyckte det va himla kul iallafall!! Är mest nöjd över att vi lyckades lura honom så totalt,men nu lär vi inte lyckas med det nå mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0