Tja..

Gubben har varit ute och förlustat sig.Sent som attan. Detta fick mig att fundera på när vi gjorde nåt kul tillsammans han och jag senast.Tänk att det är så länge sen att jag inte minns...Å då menar jag tillfällen när vi gjort nåt kul bara vi 2,åkt bort eller så. Det är dags att bli bättre på att vårda förhållandet tror jag.Annars blir det lätt slentrian och rätt vad det är minns vi inte varför vi blev tillsammans överhuvudtaget. Och det vill jag ju inte såklart. SÅ,min sambo ska få presentkort på kvalitetstid i julklapp,men den skillnaden att istället för att det går ut,fördubblas tillfällena efter säg 18 månader.Var inte det fiffigt tänkt? Det tyckte iallafall jag ;) Vi har ett stabilt förhållande tycker jag själv,men sånt hinner ju ändras fort har man ju märkt. Eller som gubben säger "går man alltid ut ensam,hittar man alltid nåt nytt". Kan finnas sanning i det. Där för ska vi bli bättre på det nästa år. Ett nyårslöfte rent av? I natt har jag icke sovit en endaste blund.Om 10 minuter har jag varit vaken ett dygn. Det har varit så tomt i sängen så det har helt enkelt inte gått att sova. Sen har Ture kurrat OAVBRUTET i mitt öra också.Kan ju vara en bidragande orsak... Jag är för blödig för att slänga ut honom. Så hästarna gick ut 5,lite förvånade tror jag.Nattmössan var på 3 av 4.Men skönt för dem! 7 timmar inne bara.Ganska lagomt?
Nä,jag tror jag ska försöka få en blund på sofflocket.Att försöka somna uppe gick ju inte bättre när gubben kom hem.Fasen vad han snarkar. Vibrerar nästan i golvtiljorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0