Söndag..

I går blev det ett sabla åskväder.Det mullrade och blixtrade samtidigt. Strömmen gick några gånger också.Fast det var aldrig långvarigt. Hästarna sov inne.Jag tycker det är "omysigt" för de att lägga sig ute när det är så blött och fuktigt hela tiden. Luftfuktigheten måste vara enorm!
Badaget på Rindi ramlade av i natt tydligen. Bäst att städa henne extra noga ikväll.
I morgon är det dagen jag väntat på! Kastration!!! Fy så skönt det ska bli! Han höll på och reste sig mot Baldur i boxen igår.TUR jag har världens snällaste hingst! Han bryr sig inte alls!! Han vet nog att spara sina krafter om de skulle "komma ihop".
Barnen sover som små grisar,bara jag är vaken.Lugnt och skönt :)
Fick besök av Affe m familj igår. Världens goaste unge! Han är så söt så det är inte klokt. Bonnpojk med storstövlarna på ;) Nu väntar vi på att mamman ska kläcka ur sig bebisen! Vi längtar så!! Tiden går ut i dag!
Vore väl skönt om h*n kom nu. I dag ska jag ha mer främmande som sagt. Bäst man bakar nåt mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0