Sista dagen på semestern..

Känns ju sådäääär... Hade inte tackat nej till 5 veckor till!!
Vi har hunnit vara i storstan iallafall.Skansen,Grönan och shopping har betats av. Storstan är inte min grej alls. Vart man än är är det folk.Överallt.Det kryllar av människor. Ett par dagar går an,men hur man kan vilja bo mitt i stan övergår mitt förstånd! Hem ljuva Hem!!
Har krattat Hraffe nu,mest för att han stod i vägen.Han bryr sig inte iallafall. Han har åxå tuggat på skottkärran. Mindre klokt kanske..
Jaa,i morrn jobbar jag. JOBBAR! Hör ni vad hemskt?!?? Men det är väl alltid lite jobbigt att ta sig dit första dagen efter ledighet :) Men det går väl bra. Värst blir att kliva upp halv 6...
Nää,nu ska jag söka semester! Helt sant.På julafton vill jag ju inte jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0