Regn å rusk

Hade en trevlig kväll igår med middagsgäster från neråt vägen :) Surr å skratt.Inte minst åt lilleman som kom in i samtalet med de mest underliga grejer. De for hem vid 12. I dag skulle vi egentligen dela lammen,men det regnar så ini vassen så jag tror vi skjuter på det lite. Ska hämta Hraffe ikväll,äntligen! Som jag längtar! Vill ju ta hem honom nu när stona åker och medan jag har semester kvar så jag kan greja med honom åxå :D
Fick härom dagen ett ryck och letade upp "Robban" på nätet,en fransman som var här när Olympialiften i Åre byggdes,som mammas företag var inblandat i. En mycket sympatisk herre som vi tyvärr inte haft kontakt så mycket med senare år. Han,visar det sig,har sadlat om och börjat med ny inriktning med bla hästar! Jättekul,tyckte såklart jag. Han har 2 fina spanska andalusier och bor vid Pyreneerna med familjen. Så nu hoppas jag vi är bättre på att hålla kontakten :)
Just nu är det i min bok frukostdags..Kanske en bit förrätt från i går ;) Blev en skvätt kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0