1/8

I går trodde jag minsann att Therese var och födde barn..Men så var det icke. Men snart så :D Längtar så efter det lilla livet! I morrn ska jag åka och köpa present tror jag,så det är klart.Man har ju en fördel i att veta vad som döljer sig där i magen. Snart så ses vi :)
Igår var det bad på badplatsen vid sjön,kors i taket.Kanhända blir det ngt liknande idag? Gubben jobbar så det är jag och ungarna...
Alla djur mår bra! Nästa helg ska vi ta tag i att dela tackor och baggar. Gruvsamt! Men ett måste... Planerar också att hämta min lilla svart snart,saknar honom väldigt just nu... På söndag blir vi bjudna på Galtström av min pappa,årets event ;) Farmor min är med,87 år snart. Strongt av tanten! Nä,nu ska jag sätta fart! Ikväll blir en tidig kväll,jag ska ju tatuera mig i morgon kl 9,så väckarklockan kommer att ljuda tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0