11/8

Dagarna rullar iväg i ett rasande tempo. Snart är semestern slut,såvida man inte drog in storkovan på lotto.Knappast troligt.. I går var vi och hämtade ett stycke dotter hos sin kompis. De var på travbanan igår och körde häst minsann.Julia körde ju inte,men pussade häst iallafall ;) Jag vill åxå köra häst har jag sagt ;) Så kanske får jag låna en nån dag och haka på. Har ju inte kört travhäst på år och dar,och det är ju kul faktiskt..
Håller annars på att stänga åt fåren.Jagade järntråd över halva birsta igår,utan jaktlycka.Nu hittade vi dock på Dille foder,så dit for gubben nu. Förhoppningsvis så ska det vara klart under dagen.Ska ta in mina grabbar idag också,och smörja och så.I morrn kommer hovslagaren till Rindi,och då skulle han ta Hraff på samma gång. Lillprinsen. Fast han har blivit stor i sommar. Ser mer världsvan ut liksom.Ryggen är lika kort än dock ;) Kompakt kille det där. Växer han inte lite till får jag leta universums kortaste sadel. Knappt så arslet får plats ;)
Väntar på att Therese ska klämma fram bebisen åxå.Jag tycker den kan komma nu... Paketen är klara och inslagna. Pappret blev inget vidare bara.På ica hade de bara disneymotiv och ett m fjärilar att välja på. Det blev fjärilarna för disneymotiv klarar jag bara inte av. Det skulle finnas med Mulle på,det vore en annan femma ;)
Nää,nu ska jag fika och sätta fart!! Lika så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0