Påskafton..

Ingen hare har jag sett härhemma.Inte en enda påskkärring heller för den delen...
I förrgår och igår red jag med Hanna,igår blev det runt Veda. Hanna följde med hem hit och drack kaffe. Sunns stod i Pontus box under tiden och Baldur var ju åxå inne såklart.Sunna är brunstig,men det var inget B brydde si i. Han är snäll så min häst. Var ett himla jobb att borsta honom igår dock.Han hittade värsta lerpölen att gnugga in i pälsen sedan. Hraffe var ut en sväng på gården med oss,gick runt häcken och spanade in släpvagnen.
Nu ska jag ladda för att tio rider vi igen. Jag är sjuuuukt trött just nu,så jag får spilla i mig en panna lut så det går över.Fotade Hanna´s häst Walgot igår. En tjusig liten haflinger.Mycket fin!!

Tjusig va? Ska försöka fota Frans nån dag åxå.Han är ju en riktig pudding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0