Lördag..

I dag jobbar jag. Finväder ute å man vill helst vara hemma å greja... Men jobba måste man ju,så det är bara att gneta på. På måndag visar de ardennrarna som polisen tog hand om. Hingsten ser kanonfin ut,frågan är ju vad som är gjort med dem. Skulle gärna följa med och titta,men jag jobbar tyvärr..Typiskt. I går var Verona mer halt än hon varit på slutet här. Kan vara galoppen hon drog av i hagen igår kan jag tro. Gubben har projekt hage idag. Dela av bakom stallet så blir det 2 hagar och så Pontus kan gå där sedan. Sedan kan storhästarna inte rasa runt där heller. Mest står de och solar sig eller äter,men med tanke på knäet så är det idé att ha mindre utrymme.. Til veckan skulle jag tro det är dags för ett sista adjö. Usch.Gruvar mig.. Denna snälla häst,bufflig och stor.Eller kanske bufflig pga sin storlek? Men snällare än snällast. Ska vi aldrig ha tur vi?
Sitter och läser i Islandshästen om form och ridning.Intressant.Väl värt att tänka på!
Nä,nu ska jag jobba vidare.. Ingen rast-ingen ro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0