Söndag

Började med regn men blev ganska fint väder till slut. Tina och jag har ridit runt Veda,sedan tog jag skogen hem. Big B var på tårna som han oftast är när han har sällskap men det var en härlig tur. Ett par timmar blev det iallafall. Hem genom skogen satte vi upp tempot litegrann.Töltade på ganska långt. Han är världens bästa min häst! Han var ganska så svettig när vi kom hem. Skönt det. Tog och spolade av sadelgjord och pad ordentligt idag,hästen svampade jag av och släppte ut. Det är ju faktiskt 20 graders värme idag! Härligt!
I morrn är det ny vecka. Jag hoppas jag inte blir sjuk för jag har skitont i halsen. Är ledig tills på fredag,men blir man sjuk så bryter det väl ut ordentligt på torsdag kväll så man ska måsta va hemma och få karensavdrag...Det har jag ingen lust med...Tar en strepsil och hoppas det inte blir mer än ont i halsen...
Nu ska jag sätta igång med maten...Är hungrig som en varg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0