Måndag morgon...igen...

Konstigt..Har klivit upp 6 hela helgen,alldeles av mig själv. Har varit pigg när jag klivit upp,men i morse när klockan ringde samma tid var man skitseg.. Gjorde ett försök att se film i sängen igår,men det tog 10 minuter så gick ögonen i kors. Som vanligt.. Har varit en lugn helg,Johan har ju jobbat nätter och ligger nu och sover. Vi hoppas grävnisse kommer idag nudå. Börjar bli trött på overksamheten här. Ska ringa systemstall i Årjäng å kolla priser,beställa inredning etc. Jämföra var det kostar,leveranstider etc.
Det rullar på. Bara det kommer igång går det nog undan,men just nu tror jag nästan att man får ta saken i egna händer och ta fram spaden...Så långsamt går det.
Nää,jag ska sätta mig och njuta av den kortvariga friden. Bäst att passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0