Ja hua...

Vad den här dagen försvann...Vi har varit på ATG kliniken med Verona idag. Hon har en inflammation i höger knä så de har sprutat henne och nu blev det butta i 12 dagar.... Vi fick väga henne...955 kg!! Hoppla...Och då kan jag lova att Pontus väger ett ton...Han är mycket grövre... Om 14 dagar ska vi på återbesök och då ska de böja henne och se om hältan släppt. Har den inte det så tar de en plåt på henne. Ganska kul att åka med en så stor häst på kliniken...Alla stirrar...Personalen kom springandes med kamera till och med... Ja så har vi iallafall satt rekord..Tyngst på ATG vågen ;) Nu har Johan åkt på föräldramöte och jag ska kolla till Verona. Pontus fick gå in åxå så hon hade sällskap. Hon förde ett himla liv ensam. I morrn blir det till att fixa sjukhage. 12 dagar ska hon stå i den... Skönt att få henne kollad tycker jag! Näää,nu ska jag SLÖA! litegrann bara... Tvinga Hugo att duscha först bara ;) Ha en mysig kväll....



955 kg ardenner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0