Irriterande...

Har varit väldigt irriterad på han den där LARS i vänsterpartiet....Han vill att alla mammor och pappor ska vara hemma med sina telingar halva tiden var han... Det tycker jag är överförmynderi,att familjerna inte ska få välja själva vad som passar dem bäst. Inte minst är det väl också en ekonomisk fråga... Jag är så irriterad på han den där Lars,så jag tänker inte rösta på honom inte.Näärå! Inte heller tänker jag rösta särskilt grönt,för jag vill ha råd att köra bil till jobbet,så det så. Annars kommer jag inte till jobbet för den delen heller. Inte tänker jag rösta på sossarna heller...Jag vet inte VAD jag ska rösta på...

Jag har dessutom varit hantverkare så här på förmiddagen...Skruvat ner de höhäckar (till grabbarna) som min sambo satt upp och som jag vid flera tillfällen sagt att jag inte vill ha. Han skruvade ändå upp och jag skruvade ner...Så det så... Jag är tjurig som attan idag känner jag...


Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med, det är sjukt svårt i år!

Folkpartiet har jag bestämt mig för, passade mig bäst. Hoppas bara att alla håller vad de lovar!!



KRAM

2010-09-12 @ 11:04:14
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0