Friiiivecka!

Nu är jag ledig igen :) Skönt! I dag ska jag rida ner till majskansen och rida i rinken litegrann tänkte jag. Känner mig taggad på ridsidan nu :) Längtade som attan igår!
Hugo har blivit en liten bussresenär och åker buss varje morgon. Vi funderar på att säga upp fritidsplatsen eftersom han är på fritids så himla lite. I dag ska han vara där,men bara för att han ska följa med en kompis hem. Första gången sedan skolan började. Känns onödigt att betala 600 i månaden för det...
På lördag är det middag på Skatan hos min mamma.Sedan,på tisdag är det ev middag med Johan´s jobb,fast jag har inte bestämt mig om jag vill gå än.... V får se.. Nu ska jag sätta mig och njuta av ledigheten :)
Ha en solig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0