...

Har varit hemma hela jobbsvängen. Lite hosta kvar bara,tack å loooov! I natt är första natten jag inte vaknat och haft hostattack. Nu börjar Hugo snora så det är väl hans tur då... Fulade och red en liten sväng igår. Lite frisk luft har ingen dött av var tanken. Baldur var pigg som 17. Taktade så där jobbigt 90% av ridturen... Hade banne mig håll i sidan sista biten. Så igår var vi inte alls överens. Han fick göra halt säkert 50 gånger,men inte hjälpte det..
Vi har förövrigt köpt en avelsbagge.Stor-Bruno heter han...
 

Hugo har varit på fisketripp med skolan...
   
Fångsten var blygsam. 4 barn fick varsin pytteaborre...

Nä nu ska jag gå å tvätta en tacka i röven...Så roligt ska jag ha det. Uuuuurk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0