...

I dag landade CEM test 2 i brevlådan...Det var åxå u.a,men jag hade inte väntat mig nåt annat heller såklart. Annars så har jag pulat på,badat halva Klåddvigg å hela Pontus. Klådde stod inte riktigt stilla. Måste nog fundera på att sätta upp nån sån där uppbindnindsmojäng,så kommer han ingenstans sedan. Pontus stod iallafall stilla,och det är ju tur det,när han väger ett ton....
I morrn kör jag sista dygnet på jobbet innan frivecka.Sedan blir det rida av igen :) Skulle ha ridit ikväll,det var bokat å klart,men då var Johan tvungen att jobba så det blev inget tyvärr! Jag som längtade hela dagen på jobbet igår :(  Vill inte lämna Hugo ensam heller så länge,han är lite skraj för det än. Nu har jag även agerat skadefotograf å fotat ärr å sedan mailat till försäkringsbolag å en kompis vägnar här. Passade på att fota akvariefiskar åxå när jag ändå lekte med kameran... Nu ska man väl se till att Hugo läser sin läxa å sedan duschar och gör kväll. I morrn är det skolbuss som gäller... Nä,bäst man sätter fart...


Ålker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0