Yo...

man känner sig ganska ärtig såhär en söndag morgon,trots partaj i går. Var riktigt kul iallafall!! Barnen hade skött sig ypperligt,fast alla lampor var tända när vi kom hem och dörren låst. Tina å Helene tog in hästarna åt oss och spionerade på ungarna lite ;)
Dansade en hel del igår,styrdans off course ;)
Har inte en enda bild eftersom jag inte iddes släpa på nån kamera... Var hemma vid 12 draget,då hade gubben fått i sig tillräckligt om man säger... Tur man är moderat själv för det mesta.  Uppe vid halv 7 så i morrn tänker jag ha mig en sovmorgon,så det så... Nu ska jag försöka sortera ljudet av spotify från ljudet från teven,eller helt enkelt dra mig en bit ifrån så jag slipper lyssna... Ska baka å trixa innan dagens kalas!! Julia firar sin 14 års dag idag :) Fick låna hennes jeans igår,gullungen... Hon anser att jag behöver shoppa kläder :) Hon har rätt förvisso,men det finns väl inge tråkigare än att göra just det....
Nää,nu drar jag mig in i köket... Ska se om jag får upp Johan...Vi har lite att stå i idag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Visst ville du också ha hjälp att göra höst i bloggen?

Antingen så gör du en egen header i PS (stl 800x400 pixlar) och skickar mig eller så mailar du mig bilder så fixar jag något :)

2010-10-24 @ 13:02:38
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Skickar bilder :)

2010-10-24 @ 13:44:56
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0