usch så trött...

Lagom till man börjar jobba slog tröttheten verkligen till.Har inte sovit länge på flera veckor och nu känns det som om det skulle sitta fint... Bara man tar sig upp brukar det gå bra,men idag var det segare än vanligt. Ska nu på morgonen skjutsa Hugo och 2 av hans klasskompisar till badet.De ska ha en rolig sista dag innan lovet!
Obi-Wan därute i fårhuset bekymrar mig lite fortfarande. Han låg nu trots att jag fyllde i hö. När jag gick in klev han upp,men det syns att han har jätteont. Danne verkar hur pigg som helst iallafall. oppas att Obi-Wan tar sig nu...
Igår kväll var det sedvanlig puts av häst. Hovarna är ju viktiga att kratsa ur nu. Så geggigt ute och man vill ju att hovarna ska ha en chans att torka ur. Hraffe hade varit närgången med lera på fler ställen. Rackarn´s kuse.. Hans päls börjar bli så lång nu så det är lite jobbigt att borsta.
Min mamma rapporterade igår att biltåget de skulle åkt med från Hamburg inte gick pga nån strejk,så de ska köra hela vägen till spanien tanterna..Hoppas det går bra! Den 13:e november är det tänkt att hon ska komma hem igen :) Skönt med några veckor i värmen... Näää,nu måste jag packa fika och badkläder.. Sedan ska det isoleras.Inte mycket kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0