Söndag...

Hepp! Det har blivit söndag alla redan. Bytte bort mitt lördagspass. Mormor´n är sjuk stackarn så hon var inte alldeles pigg på att vara barnvakt. Dessutom var det kalasandet i Birsta för lilleman så det blev lite stök. Trodde på fullt allvar att jag skulle bli galen på trafiken igår. I birsta var det såna enorma bilköer. Vart kommer alla ifrån?? Fint väder var det ju åxå så hade jag kunnat välja hade jag inte åkt dit iallafall. Fattar inte... Kom ju hem igen,sent omsider ;) I dag ska jag rida med Tina.Får se hur tramspelle beter sig idag då..Har köpt en kortTommy så han ska hålla sig i skinnet.Hoppas jag. Han är snäll ändå min häst,han har bara mycket spring i benen.... Lite för mycket ibland. I går hann jag inte rida.Grämer mig lite,men det är inget att göra åt det. I morrn å onsdag är det jobb så det blir vad det blir. Nedräkning till kursen. EN vecka kvar... Har inte orkat pula med kort heller. Har en del i kameran,men nää.Jag ids inte.
Byns bödel var här igår. 2 tackor mindre i fårskallehögen nu. De äldsta hade gjort sitt. Jag är nog inte så mycket bödelmaterial. Stod runt knuten och höll för öronen mest. Han hade ju medhjälpare med sig så...Johan kom hem åxå,så jag kunde löpa in...Well,well nu är det avklarat iallafall...
Nu ska jag ta mig en påtår å lite fika. Bäst att fylla på med energi om det blir trams idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0