Löööördag.

Gubben for på hockey,å jag fick inte följa med...Taskmört..... Jobbade igår å har långsväng denna gång.Söndag-tisdag-torsdag kvar med andra ord. Knåpar vidare på betäckningsavtal...Svårt att veta vad som ska med,men man har fått lite tips och råd kring detta. Kommer att köra fri betäckning iallafall. Baldur är en snäll och vänlig hingst så jag tror det passar honom bra. Bilder har efterlysts på byggnationerna så här får du Therese,väldigt ointressanta dock...
 
Bara brädor å sånt just nu. Baldur får bästa boxen med 2 fönster :) Don efter person. Är man bäst i stallet så....
Annars så knatar det på. En kompis testade Baldur lite härom dagen och sa att hon tar tillbaka allt negativt hon nånsin sagt om islandshästar. Hon tyckte han var rent fantastisk och inte alls kändes som en liten häst. Kul att omvända nån ;) Nu ska jag masa mig ut å rida på volt lite. Fortsätta med mina nya kunskaper litegrann. Mmmm,blir nog bra till syvende och sist. Sedan väntar en slö kväll på sofflocket. Man ska ju jobba i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0