Har Hund...Temporärt.

Jaha. I går jobbade jag,hann inte ett jota med andra ord. I dag är jag ledig,men har hittills inte hunnit nå mer.
Snickar´n har varit här och satt form för gjutning. Grävnissarna var här en stund åxå. Mest för kaffet tror jag,för sen stack de ;) De hade väl inte så mycket att göra här just i dag.
Är hundvakt åt Mallis. Min mamma är dålig så hunden får temporärt bo hos oss så slipper mamma tänka på henne iallafall. Annars så är det lugna gatan. Ska ringa bort till min granne å höra om finkan är ledig på söndag...Annars får jag ringa vidare. Min hästkompis ska följa med :) Man behöver ju en bodyguard när man har en sån fin häst som jag ;) Så han inte blir stulen menar jag... Närå,så är det inte alls. Hon ville själv följa med så det är bäst man ser till att fixa käk å fika att ta med till henne. Kul med sällskap tycker jag!!
Nu ska jag sent omsider packa upp Hugo´s badkläder som jag precis kom ihåg...

Kommentarer
Postat av: Therese

kul med kurs =)

men du.... ut med bilder på bygget :)

2010-10-05 @ 20:21:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Det är ju mest en grusplan just nu...Inte så intressant kanske..

2010-10-06 @ 12:53:41
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0