Ett stycke torsdag..

Väntar vid telefonen idag lite..Mamma är på sjukan med sin mage och ska genomgå skiktröntgen etc. Usch... Jag blir nervöööös.... Ska inte tänka på det så mycket hade jag tänkt,men nog lurar det i bakhuvudet..

I dag kommer de och gjuter golvet i vårt nya stall. Det börjar likna nåt nu. Fast om det går att gjuta i regn vet jag inte. Min sambo har koll på sånt,jag är ju ingen expert på sånt nä.
Fick ett ryttarbrev med ekipageanalys i mailen. Sitter å funderar över mina mål med B nudå. Inte alls lätt. Men det ska väl bli nån kråkfot nedskrivet...
Lite bilder på sista tiden,men så är det när man inte hinner..Letar upp nån gammal så länge. Recycling...Nu ska jag ringa mamma...Kan inte hålla mig längre...

  

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Hoppas din mamma kryar på sig! Och dig önskar jag en skön helg :-) Kram Camilla

2010-10-07 @ 18:43:57
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0