Dä ä inte klokt...

vad trött jag är... Johan och jag har jobbat på "nystallet" och gjutit ett spolkant...Don´t ask me why,för det har jag ingen aning om. Hur som haver så var det körigt där ett tag. Betongen räckte inte. Johan susade iväg och köpte mer,men vi blev kort på material igen. Men gaaah...2 spadar (!!!!!!!!!!!!) fattades,och för detta var man tvungen att blanda en påse till... Onödigt värre. Nu får vi snart främmande,tacos på menyn :)
Kära dottern har kommit hem i trasiga skor. JÄTTETRASIGA skor. De tänker jag spika fast i golvet tror jag. Hon har massor med skor ju,så varför ha ett par som sulan är söndriga på,jag begriper inte faktiskt. Detta kom nog med åldern det för var det nåt man tjavade omkring i så var det ju nötta kläder å skor. Hade ett par Nike air som jag tejpat ihop med silvertejp haha. Min mamma slängde dem en dag (när jag inte visste nåt) så nu gör jag samma sak :) Nu ska jag gå å fota hästdojjorna vi gjutit fast i plattan :) I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0