Trött

Vaknade tidigt på jobbet och finns det nåt värre än att bara rulla tummar tills man får gå hem? Termometern visade -8 så det var skrapa ruta som gällde. Vi har ingen motorvärmare på jobbet. Vi hade garage,men sedan snålade kommunen till..
I dag ska vi ev lämna in ski doo´n på service. Nåt m bakre variatorn. Fråga inte mig. Jag kan tanka och köra,resten lämnar jag till experten ;)
Ska gå ut och släpa fram en liten timmerdoning nu som en tjej här nere ska låna till sitt islandssto. Jag blir sugen att köra in Hraffe! Han är ganska cool för det mesta så jag inbillar mig att det skulle gå bra.
Nää,nu ska jag raska på.Har ju en del att göra. Blir skönt när stallarbetet tar slut så man kan ägna sig åt sånt man VILL göra och inte behöver skynda sig hela tiden. Snabb ridtur,snabbdammsuga,snabbmiddag etc etc. Allt för att man ska hinna med så mycket som möjligt under dagen. Skulle vara glad om fönster å dörrar kom nu faktiskt. Det är väl inte optimalt med presenningsdörr och byggplastfönster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0