Onsdag..

I går var vi på Birsta.Jag letade paket till sonen och hittade bara ett!!! Paniiiik... Fanns inte nåt av det andra som stod på önskelistan. Typiskt!! Johan och barnen var på Drakborgen under tiden. Fullt av folk var det.
Snickarna  var och satte takplattor medan vi var borta,så taket är klart nu. Börjar likna nåt!
Har sökt min hovslagare idag åxå..Baldur ena bakdojja är krokig,så jag har satt gubben på att rycka bakskorna,så får vi se om hovis har tid att komma. Har skotid den 19:e annars.. I går kom Danne å Emelie och käkade middag med oss. Grillat blev det. Gott..Synd bara att det spöregnade ;) Småbaggarna fick sista dosen penicillin igår åxå. Skönt att det är klart. De är inte särskilt samarbetsvilliga de rackarna. Starkare än man tror också. Stor-Bruno blir skraj han åxå när man kommer med spruta i högsta hugg.. Ja livet knallar som på och det ena bestyret avlöser det andra :) Livet å landet. Nää,nu ska jag jobba vidare,slut på lugnet. Ha en härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0