Nää vad irriterande...

Fönstren till stallet kom..Men dörrarna lyser med sin frånvaro. Suuuuck. Dessutom skulle grävnisse komma igår å lägga ut nån matta eller vad det var så han kunde gräva idag,men vart han tog vägen vete 17. Inte har jag vunnit nån biljett till Globen heller,lotto var vinstlöst som vanligt också. Tjaa,det är inte meningen man ska vinna nåt alls.
Har varit ute och halmat till fåskallarna,började mocka men det står en elnisse uppflugen på en stege i dörren så man kommer inte förbi med nån kärra så jag väntar väl tills de åkt på lunch.. Johan ligger och sover,han har ju jobbat natten,och jag tog kaffepaus. Lugnt och stillsamt :) I morgon ska jag och Hugo till stan och köpa nya innebandydojjor och sedan skulle han på Gamestop en sväng. Sista lediga dagen i morgon,friveckan har susat förbi. Nu har jag 7 dygn kvar på jobbet innan det är jul! På söndag är det julmarknad på Majskansen kl 12. Vid 2 ska vi köra häst och släde om vädret tillåter. Kom och kika vetja! Och åk en tur!!Vi tar betalt,20 per person, men pengarna går till föreningen! Nää,nu ska jag kolla min mail å surfa runt en stund...

Kommentarer
Postat av: Therese

Upp med hakan larsson för fan ;)

Lottovinsten och dörrarna kommer snart ;)

2010-11-25 @ 13:24:11
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Köp de snabbaste skorna som finns nu rå! Nästa år måste du följa med till Globen :)

Postat av: Titti

Jag ska se isisarna iallafall då,såru vet :)

2010-11-25 @ 18:22:13
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0