Ja hua..

Hockey igår,Timrå-Brynäs... Brynäs förlorade TYVÄRR efter straffar. Var missnöjd hela vägen hem :(
Idag är jag seg. Var ju lugnt igår,men man känner sig trött ändå.
I går körde vi häst och släde. Jag körde Verona och lillkälken. Verona travade med höga knän över en åker och Hugo tyckte det var som att vara med i Indiana Jones haha. En bit in i skogen blev det smalt och jävligt och då påpekade att han ville inte vara med i Indiana Jones nå´mer. Han sa också "Tänk om det tar tvärstopp och jag åker med huvet före i Verona´s arsle,då får jag se mycket skit". Jag skrattade och skrattade. Ibland har han väldiga funderingar sonen ;) Hanna och Sunna var med. Duktig häst det där. Nu vill jag ha tag i en bjällerkrans för en hysad peng. Skulle vara mysigt på julmarknaden första advent! Jag ska köra häst då med,hur ska det gå...Hon vinglade väldigt damen för kälken sladdade hela tiden så länge man var på vägen.
Har nu fixat födelsedagspresent till gubben på nätet åxå. Fick ju en bra idé som jag tror han gillar. Mmm,får se vad han säger :) Nä,nu ska jag sätta fart. Kalas för Hugo och kompisen kl 13. Har en del att göra innan dess...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:49:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0